/****************************************** * Snow Effect Script- By Altan d.o.o. (http://www.altan.hr/snow/index.html) * Visit Dynamic Drive DHTML code library (http://www.dynamicdrive.com/) for full source code * Last updated Nov 9th, 05' by DD. This notice must stay intact for use ******************************************/ //Configure below to change URL path to the snow image var snowsrc="http://tescho.se/sno.png" // Configure below to change number of snow to render var no = 30; // Configure whether snow should disappear after x seconds (0=never): var hidesnowtime = 0; // Configure how much snow should drop down before fading ("windowheight" or "pageheight") var snowdistance = "pageheight"; ///////////Stop Config////////////////////////////////// var ie4up = (document.all) ? 1 : 0; var ns6up = (document.getElementById&&!document.all) ? 1 : 0; function iecompattest(){ return (document.compatMode && document.compatMode!="BackCompat")? document.documentElement : document.body } var dx, xp, yp; // coordinate and position variables var am, stx, sty; // amplitude and step variables var i, doc_width = 800, doc_height = 600; if (ns6up) { doc_width = self.innerWidth; doc_height = self.innerHeight; } else if (ie4up) { doc_width = iecompattest().clientWidth; doc_height = iecompattest().clientHeight; } dx = new Array(); xp = new Array(); yp = new Array(); am = new Array(); stx = new Array(); sty = new Array(); snowsrc=(snowsrc.indexOf("dynamicdrive.com")!=-1)? "snow.gif" : snowsrc for (i = 0; i < no; ++ i) { dx[i] = 0; // set coordinate variables xp[i] = Math.random()*(doc_width-50); // set position variables yp[i] = Math.random()*doc_height; am[i] = Math.random()*20; // set amplitude variables stx[i] = 0.02 + Math.random()/10; // set step variables sty[i] = 0.7 + Math.random(); // set step variables if (ie4up||ns6up) { if (i == 0) { document.write("
<\/a><\/div>"); } else { document.write("
<\/div>"); } } } function snowIE_NS6() { // IE and NS6 main animation function doc_width = ns6up?window.innerWidth-10 : iecompattest().clientWidth-10; doc_height=(window.innerHeight && snowdistance=="windowheight")? window.innerHeight : (ie4up && snowdistance=="windowheight")? iecompattest().clientHeight : (ie4up && !window.opera && snowdistance=="pageheight")? iecompattest().scrollHeight : iecompattest().offsetHeight; for (i = 0; i < no; ++ i) { // iterate for every dot yp[i] += sty[i]; if (yp[i] > doc_height-50) { xp[i] = Math.random()*(doc_width-am[i]-30); yp[i] = 0; stx[i] = 0.02 + Math.random()/10; sty[i] = 0.7 + Math.random(); } dx[i] += stx[i]; document.getElementById("dot"+i).style.top=yp[i]+"px"; document.getElementById("dot"+i).style.left=xp[i] + am[i]*Math.sin(dx[i])+"px"; } snowtimer=setTimeout("snowIE_NS6()", 10); } function hidesnow(){ if (window.snowtimer) clearTimeout(snowtimer) for (i=0; i0) setTimeout("hidesnow()", hidesnowtime*1000) }

Vardag Helg & Tankar

FELSMS.com

Till: Mig
Sms: Hej älskling, tänkte bara säga tack för avsugningen imorse, du är fantastisk!
Svar: Men Pappa, hur fan kan du skicka det här till mig, fy, jag raderar det här på direkten!

Förklaring: Pappa hade väl tänkt att skicka det här till mamma men lilla jag fick hans mess. Både min mamma och pappa skämdes jätte mycket efter det här. Jag med...

Till: Brorsan
Sms: Haha fyfan vilken galen natt! Tappade brorsans tandborste i toan när jag kom hem haha. Han bor ju nästan hos tjejen sin så jag tror att jag hinner byta den innan han kommer hem! :)
Svar: Men helvete, jag och S**** sov hos oss inatt! Du kommer få en rak höger när du kommer hem!

Förklaring: ... :D

Till: Pappa
Sms: Ligger och suger av dildon nu och tänker att det var din kuk istället.
Svar: Inget

Förklaring: Skickade till min pappa istället för min pojkväns. Jag trodde helt ärligt att jag skulle dö eller att jag skulle behöva flytta 500 mil bort för att aldrig mer träffa min pappa.

Till: Chefen
Sms: Efter sex så lägger du dig med benen rakt upp mot taket i ca 10 min, då rinner spermierna in ordentligt, skit bra!
Svar: Okey? Bra.

Förklaring: En väninna till mig hade frågat om råd hur man gör för att bli snabbare gravid. Jag skulle skicka detta till henne men meddelandet råkade jag skicka till min manlige chef, usch så pinsamt. Massor av skratt blev det iallafall.

Till: Mamma
Sms: Knullade nyss med chefen, blev klassiskt tagen på skrivbordet :) Han är grym ju!
Svar: Nej det här vill jag inte veta Sofie

Förklaring: Mamma ville ju såklart inte höra dom orden. Mitt meddelande skulle till en tjejvän. Typiskt tjej snack. Men jag försökte glömma det fort!


HAHA hittade en sida, felsms.com jag skratatr ihjäl mig, vissa roligar än andra men kolla in dne vettja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: