/****************************************** * Snow Effect Script- By Altan d.o.o. (http://www.altan.hr/snow/index.html) * Visit Dynamic Drive DHTML code library (http://www.dynamicdrive.com/) for full source code * Last updated Nov 9th, 05' by DD. This notice must stay intact for use ******************************************/ //Configure below to change URL path to the snow image var snowsrc="http://tescho.se/sno.png" // Configure below to change number of snow to render var no = 30; // Configure whether snow should disappear after x seconds (0=never): var hidesnowtime = 0; // Configure how much snow should drop down before fading ("windowheight" or "pageheight") var snowdistance = "pageheight"; ///////////Stop Config////////////////////////////////// var ie4up = (document.all) ? 1 : 0; var ns6up = (document.getElementById&&!document.all) ? 1 : 0; function iecompattest(){ return (document.compatMode && document.compatMode!="BackCompat")? document.documentElement : document.body } var dx, xp, yp; // coordinate and position variables var am, stx, sty; // amplitude and step variables var i, doc_width = 800, doc_height = 600; if (ns6up) { doc_width = self.innerWidth; doc_height = self.innerHeight; } else if (ie4up) { doc_width = iecompattest().clientWidth; doc_height = iecompattest().clientHeight; } dx = new Array(); xp = new Array(); yp = new Array(); am = new Array(); stx = new Array(); sty = new Array(); snowsrc=(snowsrc.indexOf("dynamicdrive.com")!=-1)? "snow.gif" : snowsrc for (i = 0; i < no; ++ i) { dx[i] = 0; // set coordinate variables xp[i] = Math.random()*(doc_width-50); // set position variables yp[i] = Math.random()*doc_height; am[i] = Math.random()*20; // set amplitude variables stx[i] = 0.02 + Math.random()/10; // set step variables sty[i] = 0.7 + Math.random(); // set step variables if (ie4up||ns6up) { if (i == 0) { document.write("
<\/a><\/div>"); } else { document.write("
<\/div>"); } } } function snowIE_NS6() { // IE and NS6 main animation function doc_width = ns6up?window.innerWidth-10 : iecompattest().clientWidth-10; doc_height=(window.innerHeight && snowdistance=="windowheight")? window.innerHeight : (ie4up && snowdistance=="windowheight")? iecompattest().clientHeight : (ie4up && !window.opera && snowdistance=="pageheight")? iecompattest().scrollHeight : iecompattest().offsetHeight; for (i = 0; i < no; ++ i) { // iterate for every dot yp[i] += sty[i]; if (yp[i] > doc_height-50) { xp[i] = Math.random()*(doc_width-am[i]-30); yp[i] = 0; stx[i] = 0.02 + Math.random()/10; sty[i] = 0.7 + Math.random(); } dx[i] += stx[i]; document.getElementById("dot"+i).style.top=yp[i]+"px"; document.getElementById("dot"+i).style.left=xp[i] + am[i]*Math.sin(dx[i])+"px"; } snowtimer=setTimeout("snowIE_NS6()", 10); } function hidesnow(){ if (window.snowtimer) clearTimeout(snowtimer) for (i=0; i0) setTimeout("hidesnow()", hidesnowtime*1000) }

Vardag Helg & Tankar

gårdagen

Godmorgon !

Jag vet att de inte blev någon bloggning igår, nästan ingenting i alla fall. Men kan berätta lite om dagen och kvällen i alla fall. Vid12.30 tiden gick jag och Emil ner till Handen för att vi ag skulle köpa lite saker sen gick vi hem nästan på än gång för att vi skulle möta Gabbe och Angelica. Och ja hon var brun! Inte bara lite heller som hon sa. Haha men skönt att få träffa henne. Vi satt och solade och bara tyog de lugnt, med Micke Hill och Gabbe.
Runt 17.00 gick jag hem för att käka middag, men de gick inge vidare bra för kännde rdan när jag satt ute att jag var helt uttorkad, mådde illa och de snurrade i huvudet. Som tur var svimmade jag inte. Men jag är sån som alltid ska sitt ai solen och steka men är sjukt dålig på att dricka vatten o så. Därför blir de ofta att jag tuppar av i värmen.

Men runt 18.00 gick jag över till Emil, skulle möta honom och sn skulle vi ner till Hill med Gabbe och Angelica. Men de blev inte så, utan de blev barajag Emil Mikis och Micke som var nere hos Hill och chillkökade lite. Mende blev intemycket för min del, haha. Senare blev de lite kaos mellan mig och Emil men de är uträtt nu, och nu känns allt super igen. Ett förhållande skulle inte funa utan bråk eller tjaffs, och de känns skönt att faktistkunna snacka om vad man tycker är fel elle tycke rmindre om. Jag älskar dig Emil <3

Så i natt kom jag hem runt 02.00 tiden och ja jag somnade nästan på en gång. Mer blogg om ett tag, jag lovar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: