/****************************************** * Snow Effect Script- By Altan d.o.o. (http://www.altan.hr/snow/index.html) * Visit Dynamic Drive DHTML code library (http://www.dynamicdrive.com/) for full source code * Last updated Nov 9th, 05' by DD. This notice must stay intact for use ******************************************/ //Configure below to change URL path to the snow image var snowsrc="http://tescho.se/sno.png" // Configure below to change number of snow to render var no = 30; // Configure whether snow should disappear after x seconds (0=never): var hidesnowtime = 0; // Configure how much snow should drop down before fading ("windowheight" or "pageheight") var snowdistance = "pageheight"; ///////////Stop Config////////////////////////////////// var ie4up = (document.all) ? 1 : 0; var ns6up = (document.getElementById&&!document.all) ? 1 : 0; function iecompattest(){ return (document.compatMode && document.compatMode!="BackCompat")? document.documentElement : document.body } var dx, xp, yp; // coordinate and position variables var am, stx, sty; // amplitude and step variables var i, doc_width = 800, doc_height = 600; if (ns6up) { doc_width = self.innerWidth; doc_height = self.innerHeight; } else if (ie4up) { doc_width = iecompattest().clientWidth; doc_height = iecompattest().clientHeight; } dx = new Array(); xp = new Array(); yp = new Array(); am = new Array(); stx = new Array(); sty = new Array(); snowsrc=(snowsrc.indexOf("dynamicdrive.com")!=-1)? "snow.gif" : snowsrc for (i = 0; i < no; ++ i) { dx[i] = 0; // set coordinate variables xp[i] = Math.random()*(doc_width-50); // set position variables yp[i] = Math.random()*doc_height; am[i] = Math.random()*20; // set amplitude variables stx[i] = 0.02 + Math.random()/10; // set step variables sty[i] = 0.7 + Math.random(); // set step variables if (ie4up||ns6up) { if (i == 0) { document.write("
<\/a><\/div>"); } else { document.write("
<\/div>"); } } } function snowIE_NS6() { // IE and NS6 main animation function doc_width = ns6up?window.innerWidth-10 : iecompattest().clientWidth-10; doc_height=(window.innerHeight && snowdistance=="windowheight")? window.innerHeight : (ie4up && snowdistance=="windowheight")? iecompattest().clientHeight : (ie4up && !window.opera && snowdistance=="pageheight")? iecompattest().scrollHeight : iecompattest().offsetHeight; for (i = 0; i < no; ++ i) { // iterate for every dot yp[i] += sty[i]; if (yp[i] > doc_height-50) { xp[i] = Math.random()*(doc_width-am[i]-30); yp[i] = 0; stx[i] = 0.02 + Math.random()/10; sty[i] = 0.7 + Math.random(); } dx[i] += stx[i]; document.getElementById("dot"+i).style.top=yp[i]+"px"; document.getElementById("dot"+i).style.left=xp[i] + am[i]*Math.sin(dx[i])+"px"; } snowtimer=setTimeout("snowIE_NS6()", 10); } function hidesnow(){ if (window.snowtimer) clearTimeout(snowtimer) for (i=0; i0) setTimeout("hidesnow()", hidesnowtime*1000) }

Vardag Helg & Tankar

torsdag

Tjaaa :)
Har kommit på att det är fel på min bärbara, internet krånglar hela tiden, och jag kommer itne ut på nätet. Så därför har de vara sin halv dan bloggning, och för att jag inte har orken till att starta stora datorn.
Men igår Vi började med bild, sen hade vi lunch och då träffade jag och Angelica Mikis på en cigg. Sen hade vi engelsa, eller vi han  knappt ha någon alls eftersom läraren inte kunde tiden och ingen av oss i klassen sa att vi börjat, och då skällar hon ut oss ? Fel ! Men i alla fall sen var det öppen verkstad, och slutade runt halv tre tiden. Då gick jag och Angelica upp till centrum där mötte vi Mikis, sen drog  vi runt lite där och sen kom Tammo, och fick sina pengar. Sen drog vi till Mikis och mötte Emil som stod där utanför medan Tammo sprang in för att köpa en sak. Sen satt vi d'r och bara chilla galet, och vid 18.00 tiden kom jag hem. Och igår gjorde jag inte alls mycket, tog en dusch sen låg jag bara framför TVn och en dator utan internet, haha.





Och idag ska vi ju till tekniska museeumet och göra TV med klassen. Inte super kul men bättre än lektioner, men tiden suger! Jag ska vara nere i handen terminalen vid 7 för annars missar jag tåget vi måste hoppa på in mot centralen som går 07.31 och jag har bara varit vaken 33 minuter, tror det kommer sluta med att jag sover på gymmet istället för träning. Vi ska dit sen vid tre tiden, ska bli både skönt, men jobbigt eftersom jag lär vara skit trött. Men men vi får hoppas på det bästa antar jag.

Nu måste jag börja göra något åt mitt hår, blogg när jag kommer hem Pusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: