/****************************************** * Snow Effect Script- By Altan d.o.o. (http://www.altan.hr/snow/index.html) * Visit Dynamic Drive DHTML code library (http://www.dynamicdrive.com/) for full source code * Last updated Nov 9th, 05' by DD. This notice must stay intact for use ******************************************/ //Configure below to change URL path to the snow image var snowsrc="http://tescho.se/sno.png" // Configure below to change number of snow to render var no = 30; // Configure whether snow should disappear after x seconds (0=never): var hidesnowtime = 0; // Configure how much snow should drop down before fading ("windowheight" or "pageheight") var snowdistance = "pageheight"; ///////////Stop Config////////////////////////////////// var ie4up = (document.all) ? 1 : 0; var ns6up = (document.getElementById&&!document.all) ? 1 : 0; function iecompattest(){ return (document.compatMode && document.compatMode!="BackCompat")? document.documentElement : document.body } var dx, xp, yp; // coordinate and position variables var am, stx, sty; // amplitude and step variables var i, doc_width = 800, doc_height = 600; if (ns6up) { doc_width = self.innerWidth; doc_height = self.innerHeight; } else if (ie4up) { doc_width = iecompattest().clientWidth; doc_height = iecompattest().clientHeight; } dx = new Array(); xp = new Array(); yp = new Array(); am = new Array(); stx = new Array(); sty = new Array(); snowsrc=(snowsrc.indexOf("dynamicdrive.com")!=-1)? "snow.gif" : snowsrc for (i = 0; i < no; ++ i) { dx[i] = 0; // set coordinate variables xp[i] = Math.random()*(doc_width-50); // set position variables yp[i] = Math.random()*doc_height; am[i] = Math.random()*20; // set amplitude variables stx[i] = 0.02 + Math.random()/10; // set step variables sty[i] = 0.7 + Math.random(); // set step variables if (ie4up||ns6up) { if (i == 0) { document.write("
<\/a><\/div>"); } else { document.write("
<\/div>"); } } } function snowIE_NS6() { // IE and NS6 main animation function doc_width = ns6up?window.innerWidth-10 : iecompattest().clientWidth-10; doc_height=(window.innerHeight && snowdistance=="windowheight")? window.innerHeight : (ie4up && snowdistance=="windowheight")? iecompattest().clientHeight : (ie4up && !window.opera && snowdistance=="pageheight")? iecompattest().scrollHeight : iecompattest().offsetHeight; for (i = 0; i < no; ++ i) { // iterate for every dot yp[i] += sty[i]; if (yp[i] > doc_height-50) { xp[i] = Math.random()*(doc_width-am[i]-30); yp[i] = 0; stx[i] = 0.02 + Math.random()/10; sty[i] = 0.7 + Math.random(); } dx[i] += stx[i]; document.getElementById("dot"+i).style.top=yp[i]+"px"; document.getElementById("dot"+i).style.left=xp[i] + am[i]*Math.sin(dx[i])+"px"; } snowtimer=setTimeout("snowIE_NS6()", 10); } function hidesnow(){ if (window.snowtimer) clearTimeout(snowtimer) for (i=0; i0) setTimeout("hidesnow()", hidesnowtime*1000) }

Vardag Helg & Tankar

måndag

Halloj :)
Äntligen hemma ! Har vart en lång dag kan jag säga. Jag började med Engelska 08.45 och det slutade med att Gunilla hoppa på mig och Angelica, fyfan vad jag var irriterad och förbannad, det slutade med att vi satt nere hos rektorn. Hoppas verkligen hon ändrar på sig. Sen Fick vi ju hoppa över matten eftersom vi satt hos rektorn så länge plus att det tog sån tid för att få en chans att snacka med henne. Hoppas det löser sig i alla fall, de värsta är i morgonbitt har jag henne första lektionen. Usch !
Sen hade vi Eso sista timmen och då fick vi göra våra egna skissblock, lite små kul trots att min såg ut som ett helvete när jag var klar men men haha. Sen hade Angelica xtra Keramik och jag valde att stanna kvar så jag kunde göra klart min ask med mosaik. Men fick ändå inte ta hem den trots att den var klar.

Sen drog vi och mötte Emil och Gabbe och drog till gymmet, jag var skit taggad och sen ville alla dra så då var det bara att byta om och dra hem, eftersom det var så grymt mycket folk där hade jag ingen lust att stanna själv, eftersom jag skulle stått i evigheter och väntat. När jag kom hem hoppade jag in i duschen sen käkade jag, mamma hade beställt mat super gott :)
Och nu sitter jag här framför Tv med datorn och en kopp te, MYS.
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: