/****************************************** * Snow Effect Script- By Altan d.o.o. (http://www.altan.hr/snow/index.html) * Visit Dynamic Drive DHTML code library (http://www.dynamicdrive.com/) for full source code * Last updated Nov 9th, 05' by DD. This notice must stay intact for use ******************************************/ //Configure below to change URL path to the snow image var snowsrc="http://tescho.se/sno.png" // Configure below to change number of snow to render var no = 30; // Configure whether snow should disappear after x seconds (0=never): var hidesnowtime = 0; // Configure how much snow should drop down before fading ("windowheight" or "pageheight") var snowdistance = "pageheight"; ///////////Stop Config////////////////////////////////// var ie4up = (document.all) ? 1 : 0; var ns6up = (document.getElementById&&!document.all) ? 1 : 0; function iecompattest(){ return (document.compatMode && document.compatMode!="BackCompat")? document.documentElement : document.body } var dx, xp, yp; // coordinate and position variables var am, stx, sty; // amplitude and step variables var i, doc_width = 800, doc_height = 600; if (ns6up) { doc_width = self.innerWidth; doc_height = self.innerHeight; } else if (ie4up) { doc_width = iecompattest().clientWidth; doc_height = iecompattest().clientHeight; } dx = new Array(); xp = new Array(); yp = new Array(); am = new Array(); stx = new Array(); sty = new Array(); snowsrc=(snowsrc.indexOf("dynamicdrive.com")!=-1)? "snow.gif" : snowsrc for (i = 0; i < no; ++ i) { dx[i] = 0; // set coordinate variables xp[i] = Math.random()*(doc_width-50); // set position variables yp[i] = Math.random()*doc_height; am[i] = Math.random()*20; // set amplitude variables stx[i] = 0.02 + Math.random()/10; // set step variables sty[i] = 0.7 + Math.random(); // set step variables if (ie4up||ns6up) { if (i == 0) { document.write("
<\/a><\/div>"); } else { document.write("
<\/div>"); } } } function snowIE_NS6() { // IE and NS6 main animation function doc_width = ns6up?window.innerWidth-10 : iecompattest().clientWidth-10; doc_height=(window.innerHeight && snowdistance=="windowheight")? window.innerHeight : (ie4up && snowdistance=="windowheight")? iecompattest().clientHeight : (ie4up && !window.opera && snowdistance=="pageheight")? iecompattest().scrollHeight : iecompattest().offsetHeight; for (i = 0; i < no; ++ i) { // iterate for every dot yp[i] += sty[i]; if (yp[i] > doc_height-50) { xp[i] = Math.random()*(doc_width-am[i]-30); yp[i] = 0; stx[i] = 0.02 + Math.random()/10; sty[i] = 0.7 + Math.random(); } dx[i] += stx[i]; document.getElementById("dot"+i).style.top=yp[i]+"px"; document.getElementById("dot"+i).style.left=xp[i] + am[i]*Math.sin(dx[i])+"px"; } snowtimer=setTimeout("snowIE_NS6()", 10); } function hidesnow(){ if (window.snowtimer) clearTimeout(snowtimer) for (i=0; i0) setTimeout("hidesnow()", hidesnowtime*1000) }

Vardag Helg & Tankar

:)

Godmorgon
Uppdateringen igår var in den bästa, men hade inte tid. Men nu  så, förresten så är min sladd till mobilen borta så bilderna och så kommer när jag hittat den :)

IGÅR:
När jag drog till bussen mötte jag Kimmie, sen var väl hon och jag framme 08.10 ungefär och där mötte vi Camilla och Angelica. Sen stod typ bara klassen där för att vänta på dom som inte kommit än. Sen när klockan var tio i !? började vi gå mot Aftonbladet Mediacenter. ( OCH NÄR VI GÅR PÅ VÄGEN SER JAG ATT ALLA STANNAR; DÄR LIGGER GUNILLA PÅ MARKEN NERE I ALL SLASK;  FYFAN DE GJORDE MIN DAG I GÅR)
Men sen när vi kom fram hade jag tänkt mig att det skulle vara dötrist men det var faktiskt kul där, roligar än vad jag trodde. Sen blev vi uppdelade några fick jobba med TV och jag Angelica Josephine, Angela, Morgan och Mats hade Tidning. Tror aldrig jag käkat så mycket kolor i hela mitt liv (a).
Sen vid tolv så fick vi gå, och då säger Petter att öppen verkstad är inställt, fyfan vad skönt ! Så igår slutade vi 12.00 och då drog typ hela klassen till subway och käkade. Sen åkte jag Angelica och Josephine med tunnelbanan mot farsta och där ifrån tog jag och Angelica bussen medan Josephine fortsatte.
När jag ko till handen drog jag till Malmen där mötte jag Mikis och Emil :) Vi bara chillade ocg fikade. Sen drog vi vidare hem till Mikis.




Nu måste jag börja fixa mig för att hinna. PussN
08.40-10.25 samhälle
10.25-12.50 RAST
12.50-14.00 svenska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: