/****************************************** * Snow Effect Script- By Altan d.o.o. (http://www.altan.hr/snow/index.html) * Visit Dynamic Drive DHTML code library (http://www.dynamicdrive.com/) for full source code * Last updated Nov 9th, 05' by DD. This notice must stay intact for use ******************************************/ //Configure below to change URL path to the snow image var snowsrc="http://tescho.se/sno.png" // Configure below to change number of snow to render var no = 30; // Configure whether snow should disappear after x seconds (0=never): var hidesnowtime = 0; // Configure how much snow should drop down before fading ("windowheight" or "pageheight") var snowdistance = "pageheight"; ///////////Stop Config////////////////////////////////// var ie4up = (document.all) ? 1 : 0; var ns6up = (document.getElementById&&!document.all) ? 1 : 0; function iecompattest(){ return (document.compatMode && document.compatMode!="BackCompat")? document.documentElement : document.body } var dx, xp, yp; // coordinate and position variables var am, stx, sty; // amplitude and step variables var i, doc_width = 800, doc_height = 600; if (ns6up) { doc_width = self.innerWidth; doc_height = self.innerHeight; } else if (ie4up) { doc_width = iecompattest().clientWidth; doc_height = iecompattest().clientHeight; } dx = new Array(); xp = new Array(); yp = new Array(); am = new Array(); stx = new Array(); sty = new Array(); snowsrc=(snowsrc.indexOf("dynamicdrive.com")!=-1)? "snow.gif" : snowsrc for (i = 0; i < no; ++ i) { dx[i] = 0; // set coordinate variables xp[i] = Math.random()*(doc_width-50); // set position variables yp[i] = Math.random()*doc_height; am[i] = Math.random()*20; // set amplitude variables stx[i] = 0.02 + Math.random()/10; // set step variables sty[i] = 0.7 + Math.random(); // set step variables if (ie4up||ns6up) { if (i == 0) { document.write("
<\/a><\/div>"); } else { document.write("
<\/div>"); } } } function snowIE_NS6() { // IE and NS6 main animation function doc_width = ns6up?window.innerWidth-10 : iecompattest().clientWidth-10; doc_height=(window.innerHeight && snowdistance=="windowheight")? window.innerHeight : (ie4up && snowdistance=="windowheight")? iecompattest().clientHeight : (ie4up && !window.opera && snowdistance=="pageheight")? iecompattest().scrollHeight : iecompattest().offsetHeight; for (i = 0; i < no; ++ i) { // iterate for every dot yp[i] += sty[i]; if (yp[i] > doc_height-50) { xp[i] = Math.random()*(doc_width-am[i]-30); yp[i] = 0; stx[i] = 0.02 + Math.random()/10; sty[i] = 0.7 + Math.random(); } dx[i] += stx[i]; document.getElementById("dot"+i).style.top=yp[i]+"px"; document.getElementById("dot"+i).style.left=xp[i] + am[i]*Math.sin(dx[i])+"px"; } snowtimer=setTimeout("snowIE_NS6()", 10); } function hidesnow(){ if (window.snowtimer) clearTimeout(snowtimer) for (i=0; i0) setTimeout("hidesnow()", hidesnowtime*1000) }

Vardag Helg & Tankar

en lördag

Hallo sweetis :)

Inte skrivit idag, men har helt enkelt inte haft något i huvudet, haha. Vaknade runt nio och väcker Emil och säger att vi är grymt sena till skolan haha. Sen säger han de är lördag, sov nu. Jag somnar om men vaknar efter 50 minuter igen och tror fortfarande att jag är sen till skolan. Herregud säger jag bara haah så min soooovmorgon var föstörd eftersom jag heller nte kunde somna om efter de. Så får hoppas på en bättre sovmorgon i morgon. Håller tummarna på de !

Annars idag då, `? Låg hemma hela dagen fört kollade vi på en film Marley & Me faktist en riktigt bra film, men så jävla synd om den urgulliga hunden på slutet. Rekomenderar den grymt mycket. Sen städade jag och bytte lakan ch grejjer. Sen var det middag, kött, potatis och någon sås. Sen bar de i väg för min del ner till handen, ja eller bussgaraget där jag mötte Angelica, vi satt bara och snackade och sen vid 21.00 fick jag sjuss till brandbergen. Kan bara säga en sak jag har varit inne i  en timme minst men fötterna är fortfarande ISkalla. Och de blev ju inte bättre av att åka moppa på slutet så kalla som vindarna blev. Men men sitter i sängen nu och värmer mig, och hoppas på att bli varm snart.

Senare får vi se vad som händer, tror jag ska fråga hjärtat om han vill se på film, om jag nu hittar någon bra.

Pusspuss hoppas ni haft en bra dag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: