/****************************************** * Snow Effect Script- By Altan d.o.o. (http://www.altan.hr/snow/index.html) * Visit Dynamic Drive DHTML code library (http://www.dynamicdrive.com/) for full source code * Last updated Nov 9th, 05' by DD. This notice must stay intact for use ******************************************/ //Configure below to change URL path to the snow image var snowsrc="http://tescho.se/sno.png" // Configure below to change number of snow to render var no = 30; // Configure whether snow should disappear after x seconds (0=never): var hidesnowtime = 0; // Configure how much snow should drop down before fading ("windowheight" or "pageheight") var snowdistance = "pageheight"; ///////////Stop Config////////////////////////////////// var ie4up = (document.all) ? 1 : 0; var ns6up = (document.getElementById&&!document.all) ? 1 : 0; function iecompattest(){ return (document.compatMode && document.compatMode!="BackCompat")? document.documentElement : document.body } var dx, xp, yp; // coordinate and position variables var am, stx, sty; // amplitude and step variables var i, doc_width = 800, doc_height = 600; if (ns6up) { doc_width = self.innerWidth; doc_height = self.innerHeight; } else if (ie4up) { doc_width = iecompattest().clientWidth; doc_height = iecompattest().clientHeight; } dx = new Array(); xp = new Array(); yp = new Array(); am = new Array(); stx = new Array(); sty = new Array(); snowsrc=(snowsrc.indexOf("dynamicdrive.com")!=-1)? "snow.gif" : snowsrc for (i = 0; i < no; ++ i) { dx[i] = 0; // set coordinate variables xp[i] = Math.random()*(doc_width-50); // set position variables yp[i] = Math.random()*doc_height; am[i] = Math.random()*20; // set amplitude variables stx[i] = 0.02 + Math.random()/10; // set step variables sty[i] = 0.7 + Math.random(); // set step variables if (ie4up||ns6up) { if (i == 0) { document.write("
<\/a><\/div>"); } else { document.write("
<\/div>"); } } } function snowIE_NS6() { // IE and NS6 main animation function doc_width = ns6up?window.innerWidth-10 : iecompattest().clientWidth-10; doc_height=(window.innerHeight && snowdistance=="windowheight")? window.innerHeight : (ie4up && snowdistance=="windowheight")? iecompattest().clientHeight : (ie4up && !window.opera && snowdistance=="pageheight")? iecompattest().scrollHeight : iecompattest().offsetHeight; for (i = 0; i < no; ++ i) { // iterate for every dot yp[i] += sty[i]; if (yp[i] > doc_height-50) { xp[i] = Math.random()*(doc_width-am[i]-30); yp[i] = 0; stx[i] = 0.02 + Math.random()/10; sty[i] = 0.7 + Math.random(); } dx[i] += stx[i]; document.getElementById("dot"+i).style.top=yp[i]+"px"; document.getElementById("dot"+i).style.left=xp[i] + am[i]*Math.sin(dx[i])+"px"; } snowtimer=setTimeout("snowIE_NS6()", 10); } function hidesnow(){ if (window.snowtimer) clearTimeout(snowtimer) for (i=0; i0) setTimeout("hidesnow()", hidesnowtime*1000) }

Vardag Helg & Tankar

gårdagen och dagen

Vilka dagar, hoppas ni haft de lika bra som jag.
Kan börja om att berättaom gårdagen...
Jag Emil Camilla Angelica Josephine Mikis Gabbe Micke Kimoch Jonny drog ut igår kväll för att kröka och bara ha trevligt. Från början var de ganska segt och fol bara klagade. Men sen vart de riktigt kul, och ja vil alla hade de super, tror jag så vitt jag vet i allafall haha.
Men precis nr vi kommit ut och träffat alla , ja då kommer två cykelpoliser ! Haha inte kul, men eftersom jag bara höll i en öl och jag sa att jag fyllde 17 efter tolvslaget så lät dom mig va. De var fett nice !


Idag då ? Jag vaknade av att familjen sjöng för mig, haha inge vidare med tanke på hur jag mådde, men de var gulligt !
Fick lite saker, (bilder kommer slängre ner). Sedan var de bara gå upp och hoppa in i duschen, sedan kom Angelica över med lite grejer, jätte fina ! Och sen kom släktningar efter släktningar. Haft fullt upp hela dagen, och dagen har varit super !




Plånbok av Angelica :)

Söta doftljus av Angelica :)

Körkortsteorin plus att jag får körkortet och allt som hör till av mamma&pappa :)

Sjukt cool tändare av Angelica :) som...

..lågan lyser grönt på ! ;D

En ny mobil ! :) av mamma&pappa

Och en massa kort, blommor och pengar av släkten ! :)

TACK SÅ JÄTTE MYCKET ! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: