/****************************************** * Snow Effect Script- By Altan d.o.o. (http://www.altan.hr/snow/index.html) * Visit Dynamic Drive DHTML code library (http://www.dynamicdrive.com/) for full source code * Last updated Nov 9th, 05' by DD. This notice must stay intact for use ******************************************/ //Configure below to change URL path to the snow image var snowsrc="http://tescho.se/sno.png" // Configure below to change number of snow to render var no = 30; // Configure whether snow should disappear after x seconds (0=never): var hidesnowtime = 0; // Configure how much snow should drop down before fading ("windowheight" or "pageheight") var snowdistance = "pageheight"; ///////////Stop Config////////////////////////////////// var ie4up = (document.all) ? 1 : 0; var ns6up = (document.getElementById&&!document.all) ? 1 : 0; function iecompattest(){ return (document.compatMode && document.compatMode!="BackCompat")? document.documentElement : document.body } var dx, xp, yp; // coordinate and position variables var am, stx, sty; // amplitude and step variables var i, doc_width = 800, doc_height = 600; if (ns6up) { doc_width = self.innerWidth; doc_height = self.innerHeight; } else if (ie4up) { doc_width = iecompattest().clientWidth; doc_height = iecompattest().clientHeight; } dx = new Array(); xp = new Array(); yp = new Array(); am = new Array(); stx = new Array(); sty = new Array(); snowsrc=(snowsrc.indexOf("dynamicdrive.com")!=-1)? "snow.gif" : snowsrc for (i = 0; i < no; ++ i) { dx[i] = 0; // set coordinate variables xp[i] = Math.random()*(doc_width-50); // set position variables yp[i] = Math.random()*doc_height; am[i] = Math.random()*20; // set amplitude variables stx[i] = 0.02 + Math.random()/10; // set step variables sty[i] = 0.7 + Math.random(); // set step variables if (ie4up||ns6up) { if (i == 0) { document.write("
<\/a><\/div>"); } else { document.write("
<\/div>"); } } } function snowIE_NS6() { // IE and NS6 main animation function doc_width = ns6up?window.innerWidth-10 : iecompattest().clientWidth-10; doc_height=(window.innerHeight && snowdistance=="windowheight")? window.innerHeight : (ie4up && snowdistance=="windowheight")? iecompattest().clientHeight : (ie4up && !window.opera && snowdistance=="pageheight")? iecompattest().scrollHeight : iecompattest().offsetHeight; for (i = 0; i < no; ++ i) { // iterate for every dot yp[i] += sty[i]; if (yp[i] > doc_height-50) { xp[i] = Math.random()*(doc_width-am[i]-30); yp[i] = 0; stx[i] = 0.02 + Math.random()/10; sty[i] = 0.7 + Math.random(); } dx[i] += stx[i]; document.getElementById("dot"+i).style.top=yp[i]+"px"; document.getElementById("dot"+i).style.left=xp[i] + am[i]*Math.sin(dx[i])+"px"; } snowtimer=setTimeout("snowIE_NS6()", 10); } function hidesnow(){ if (window.snowtimer) clearTimeout(snowtimer) for (i=0; i0) setTimeout("hidesnow()", hidesnowtime*1000) }

Vardag Helg & Tankar

Söndag och gym

Halloj mina vänner
Förlåt för en dålig uppdatering idag, (a)
Men jag vaknade runt tolv tiden, och låg kvar i sängen och myste med älskling. Tillslut gick jag upp djorde frukost åt oss sen tillbaka till min varma säng. Satt och chillade ett bra tag framför datorn, och sen blev klockan nästan halv tre. Då började jag klä på mig. Sen drog Angelica Tammo Jag och Gabbe ner till gymmet medan Emil drog och fotade lite med min kamera. Så har min dag sett ut, inget speciellt har hänt alltså. I morgon är det måndag ny vecka, hoppas den går snabbt för på Fredag får vi ju lov, fyfan vad skönt. I morgon ska jag träffa Mikis, det var jätte länge sen, eller i alla fall när man är van att träffa varandra var och varannan dag haha. VI ska dra och ta en fika och sen ner till gymmet. I morgon ska vi ha en gym instruktion så vi får vet hur man exakt använder maskinerna o så vidare. Inge kul direkt om man går och gör fel, och sne när sommaren kommer har det inte blivit någon skilland. Haha skulle inte alls vara kul.



Sen måste jag bara skriva en sak eftersom jag vet att hon läser min blogg.
Jag finns här för di, trots allt som varit så kommer vi nog få det som förrut med alla underbara stunder.
Och du behöver inte skämmas för något du kan prata om allt. Jag vet att vissa saker kan vara hur jobbiga som helst att berätta bara sådär, men det kan kännas lättare sen. Pusspå dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: