/****************************************** * Snow Effect Script- By Altan d.o.o. (http://www.altan.hr/snow/index.html) * Visit Dynamic Drive DHTML code library (http://www.dynamicdrive.com/) for full source code * Last updated Nov 9th, 05' by DD. This notice must stay intact for use ******************************************/ //Configure below to change URL path to the snow image var snowsrc="http://tescho.se/sno.png" // Configure below to change number of snow to render var no = 30; // Configure whether snow should disappear after x seconds (0=never): var hidesnowtime = 0; // Configure how much snow should drop down before fading ("windowheight" or "pageheight") var snowdistance = "pageheight"; ///////////Stop Config////////////////////////////////// var ie4up = (document.all) ? 1 : 0; var ns6up = (document.getElementById&&!document.all) ? 1 : 0; function iecompattest(){ return (document.compatMode && document.compatMode!="BackCompat")? document.documentElement : document.body } var dx, xp, yp; // coordinate and position variables var am, stx, sty; // amplitude and step variables var i, doc_width = 800, doc_height = 600; if (ns6up) { doc_width = self.innerWidth; doc_height = self.innerHeight; } else if (ie4up) { doc_width = iecompattest().clientWidth; doc_height = iecompattest().clientHeight; } dx = new Array(); xp = new Array(); yp = new Array(); am = new Array(); stx = new Array(); sty = new Array(); snowsrc=(snowsrc.indexOf("dynamicdrive.com")!=-1)? "snow.gif" : snowsrc for (i = 0; i < no; ++ i) { dx[i] = 0; // set coordinate variables xp[i] = Math.random()*(doc_width-50); // set position variables yp[i] = Math.random()*doc_height; am[i] = Math.random()*20; // set amplitude variables stx[i] = 0.02 + Math.random()/10; // set step variables sty[i] = 0.7 + Math.random(); // set step variables if (ie4up||ns6up) { if (i == 0) { document.write("
<\/a><\/div>"); } else { document.write("
<\/div>"); } } } function snowIE_NS6() { // IE and NS6 main animation function doc_width = ns6up?window.innerWidth-10 : iecompattest().clientWidth-10; doc_height=(window.innerHeight && snowdistance=="windowheight")? window.innerHeight : (ie4up && snowdistance=="windowheight")? iecompattest().clientHeight : (ie4up && !window.opera && snowdistance=="pageheight")? iecompattest().scrollHeight : iecompattest().offsetHeight; for (i = 0; i < no; ++ i) { // iterate for every dot yp[i] += sty[i]; if (yp[i] > doc_height-50) { xp[i] = Math.random()*(doc_width-am[i]-30); yp[i] = 0; stx[i] = 0.02 + Math.random()/10; sty[i] = 0.7 + Math.random(); } dx[i] += stx[i]; document.getElementById("dot"+i).style.top=yp[i]+"px"; document.getElementById("dot"+i).style.left=xp[i] + am[i]*Math.sin(dx[i])+"px"; } snowtimer=setTimeout("snowIE_NS6()", 10); } function hidesnow(){ if (window.snowtimer) clearTimeout(snowtimer) for (i=0; i0) setTimeout("hidesnow()", hidesnowtime*1000) }

Vardag Helg & Tankar

Måndag&Tisdag

Igår var jag på polisförhöret redan runt nio. Det hände inte mycket alls, jag fick berätta vad som hänt, sen fick jag gå där i från. Rätt skönt. Sen vid halv ellva drog jag till skolan, hade matte och ESO. Det var en ganska najjjs dag. Jaja efter skolan så märkte jag att vädret inte var speciellt roligt. Så istället för att vänta på Mikis och Jennifer i Handen åkte jag hem till Emil. Vi käkade lite, sen drog vi hem till mig och bara chillade.
Och Emil var hur gullig som helst igår. Han sa saker som fick mig tårögd. Jag måste bara säga att Jag älskar honom miljoner gånger runt jorden och tillbaka igen. Han gör mig lycklig. Alla har sina små bråk och tjaffs men det görkärleken bara större. Han var verkligen enormt söt och glad igår :)


Idag ska jag ha svenska och keramik i plugget. Jag verkligen älskar tisdagar, det är dagen som verkligen går fort. Slutar redan vid två och då ska jag ta mig upp till centrum och möta Mikis och Jennifer, sen lär nog Emil och Tammoo dyka upp om inte någon mer. Det blir nog mest chill, eftersom ingen av oss har pengar vid den här tiden av månaden eftersom studiebidraget går på så grymt lite pengar, så är det inte lätt att behålla dom i 4 veckor. Senare ikväll tror jag att det kommer bli mys med film, elr ja om de inte går något bra på TV. För det är inge vidare kul väder att vara ute i.

Menmen nu sk ajag göra mig i ordning, börjar 9.30
Ha de ! pppusss

 

Mikis :)                                                            Jennifer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: