/****************************************** * Snow Effect Script- By Altan d.o.o. (http://www.altan.hr/snow/index.html) * Visit Dynamic Drive DHTML code library (http://www.dynamicdrive.com/) for full source code * Last updated Nov 9th, 05' by DD. This notice must stay intact for use ******************************************/ //Configure below to change URL path to the snow image var snowsrc="http://tescho.se/sno.png" // Configure below to change number of snow to render var no = 30; // Configure whether snow should disappear after x seconds (0=never): var hidesnowtime = 0; // Configure how much snow should drop down before fading ("windowheight" or "pageheight") var snowdistance = "pageheight"; ///////////Stop Config////////////////////////////////// var ie4up = (document.all) ? 1 : 0; var ns6up = (document.getElementById&&!document.all) ? 1 : 0; function iecompattest(){ return (document.compatMode && document.compatMode!="BackCompat")? document.documentElement : document.body } var dx, xp, yp; // coordinate and position variables var am, stx, sty; // amplitude and step variables var i, doc_width = 800, doc_height = 600; if (ns6up) { doc_width = self.innerWidth; doc_height = self.innerHeight; } else if (ie4up) { doc_width = iecompattest().clientWidth; doc_height = iecompattest().clientHeight; } dx = new Array(); xp = new Array(); yp = new Array(); am = new Array(); stx = new Array(); sty = new Array(); snowsrc=(snowsrc.indexOf("dynamicdrive.com")!=-1)? "snow.gif" : snowsrc for (i = 0; i < no; ++ i) { dx[i] = 0; // set coordinate variables xp[i] = Math.random()*(doc_width-50); // set position variables yp[i] = Math.random()*doc_height; am[i] = Math.random()*20; // set amplitude variables stx[i] = 0.02 + Math.random()/10; // set step variables sty[i] = 0.7 + Math.random(); // set step variables if (ie4up||ns6up) { if (i == 0) { document.write("
<\/a><\/div>"); } else { document.write("
<\/div>"); } } } function snowIE_NS6() { // IE and NS6 main animation function doc_width = ns6up?window.innerWidth-10 : iecompattest().clientWidth-10; doc_height=(window.innerHeight && snowdistance=="windowheight")? window.innerHeight : (ie4up && snowdistance=="windowheight")? iecompattest().clientHeight : (ie4up && !window.opera && snowdistance=="pageheight")? iecompattest().scrollHeight : iecompattest().offsetHeight; for (i = 0; i < no; ++ i) { // iterate for every dot yp[i] += sty[i]; if (yp[i] > doc_height-50) { xp[i] = Math.random()*(doc_width-am[i]-30); yp[i] = 0; stx[i] = 0.02 + Math.random()/10; sty[i] = 0.7 + Math.random(); } dx[i] += stx[i]; document.getElementById("dot"+i).style.top=yp[i]+"px"; document.getElementById("dot"+i).style.left=xp[i] + am[i]*Math.sin(dx[i])+"px"; } snowtimer=setTimeout("snowIE_NS6()", 10); } function hidesnow(){ if (window.snowtimer) clearTimeout(snowtimer) for (i=0; i0) setTimeout("hidesnow()", hidesnowtime*1000) }

Vardag Helg & Tankar

att du ens orkar,

Jag tycker du har så grymt dålig stil. Du har fått dina chanser ånga gånger förut. Men nu har jag gått vidare, och de har jag gjort länge nu. Att du ens orkar lägga ner tid på att förstöra för att duv ill se mig olycklig och ensam. Fast jag vet att du verkligen vill förstöra, men det du håller på med vi vet att det är du . Och du lyckas inge bra. För vad som än händer så kommer jag aldrig släppa Emil. Så du kan lika gärna lägga ner. För det är inte speciellt kul att se Gbn om att man är hora äcklig och att jag knullar runt med andra. Vad fan vet du om det, du och jag umgås inte längre. Och kommer aldrig att göra det heller. Personen jag menar vet det mycket väl, han skapar nytt konto på pa skriver till mig, tre dagar senare skaffar den ett nytt konto, men då försöker personen vara snäll. Och sne igår ett nytt konto men då skrev han till Emil.
Du visar bara på hur mycket du har till ett liv, patetiskt!


Men nu ska jag skriva om lite annat. Igår var det helt okej i plugget, fick frågorna till mitt samhällsprov på fredag. Ser inte ut att vara det lättaste men men. Sen träffade jag Emil Tammo Dansk Mikis och Jennifer, Vi drog hem till Mikis bror och bara chillade. Hon skulle äta middag. Sen drog jag och Emil hem, han loggar in på pa och då ser vi Gb.t. Inte vidare kul.

Idag kommer nog det vara en ganska lugn dag i skolan, slutar tidigt. Har keramik sista lektionen också och då brukar man alltid sluta tidigare. Sen ska jag Emil Och tamo in till stan, jag ska shoppa :)
Plus att Mikis fyller år snart så ska se om jag hittar någonting (a).
Men men nu ska jag fixa klart mig och sen dra till skolan, men först till centrum och köpa cigg och plocka ut pengar.

byebye :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: